Este în curs de implementare al unui modul hPROD adaptat pentru:
- înregistrare comenzi
- aplicare reguli de formare preț
- facturare automată
Este în curs de implementare al unui modul hPROD adaptat pentru:
Implementare certificat de calitate tipărit pe verso la factură, cu ștampilă și semnătură, în funcție de conținutul facturii.
Asistență de specialitate, acordată clienților cu ocazia reducerii cotei de TVA standard la 19%, bazată pe soluția pregătită de HAMOR Soft.
Adaptare export note contabile din hSALAR și hIMOB pentru a fi importate în ERP-ul Registra.
Dezvoltare situații manageriale existente în hMARFE cu noi parametrii de analiză: agent, județ, furnizori.
Soluția constă în importul datelor exportate din ERP în hMARFĂ și generarea declarațiilor de TVA.
descriere...
Asistență de specialitate, acordată clienților cu ocazia introducerii noii declarații 394, bazată pe soluția pregătită de HAMOR Soft.
Dezvoltări de instrumente pentru activitatea unui magazin cu amănuntul:
Adaptare hMARFĂ pentru evidența materialelor și obiectelor de inventar aflate în depozit sau trimise la puncte de lucru.
Asistență de specialitate, acordată clienților cu ocazia reducerii cotei de TVA standard la 20%, bazată pe soluția pregătită de HAMOR Soft.
Datele de intrări/ieșiri sunt colectate de sistemul SVTech.
După verificarea prezențelor și motivarea absențelor, ele se exportă într-un fișier text structurat.
Importul în hSALAR se poate face o dată sau de mai multe ori pe lună.
Datele sunt importate pentru fiecare zi în parte (și nu cumulat pe lună).
Sunt urmărite: orele suplimentare neplătite, compensările cu zile libere, ore suplimentare vechi care trebuie plătite.
Implementare pilot a noii interfețe dezvoltate de HAMOR Soft și dedicate vânzării cu amănuntul.
Implementarea are loc într-un magazin mixt, preponderent alimentar.
Principalele caracteristici ale interfeței:
Elaborare componentă dedicată evidenței garanțiilor gestionarilor.
Facilități:
Asistență de specialitate, acordată clienților cu ocazia reducerii cotei de TVA la 9% la alimente, bazată pe soluția pregătită de HAMOR Soft.
Suport oferit echipei de la HAMOR Soft cu ocazia migrării la nativ Linux:
O migrare cu un grad de satisfacție ridicată: baza de date cu milioane de înregistrări răspunde interogărilor și pregătește situațiile în medie de 70 de ori mai rapid decât înainte.
Principala temă a fost implementarea noului plan de cont în toate programele HAMOR Soft.
Cu această ocazie au fost aduse programelor o mulțime de alte îmbunătățiri.
Vă recomand documentațiile on-line pe www.hamor.ro/doc.
Alegeți programul și pe pagina de titlu găsiți sub link-urile verde noutățile.
Implementare la un magazin cu amănutul cu evidență cantitativ-valorică a
noii soluții de inventariere
dezvoltat de HAMOR Soft.
S-a estimat că s-a economisit cel puțin 24 de ore de lucru, deci trei zile de muncă, cu ajutorul acestei soluții.
Un alt câștig mare este modul de lucru mult mai relaxat.
Cererile clientului:
Un client, parte al unui holding american, a cerut completarea evidenței hIMOB cu calcule și situații conforme IFRS (International Financial Report Standars) pentru a înlesni raportările în holding.
Suport oferit echipei de la HAMOR Soft cu ocazia migrării la nativ Linux:
Implementarea facilităților noi la clienți existenți.
Implementarea modulului de Centre standard cu următoarele completări:
Programul BitSoft servește activitatea de producție (hoteluri și restaurante) și datele se importă în hMARFĂ pentru contabilizare, declarații, situații financiare, analize pe centre etc.
Importul se realizează pe zile și în trei pași:
Principalele facilități:
Implementare upgrade-uri la programele:
Documentațiile de bază ale programelor precum și documentațiile upgrade-urilor se pot consulta din 2014 on-line pe www.hamor.ro/doc.
Dezvoltare modul Controlling pentru hSALAR, cu situații lunare și year-to-date (YTD).
Asistență de specialitate acordată clienților cu foc continuu cu ocazia extinderii TVA 9% la unele produse de panificație.
Cu ajutor de specialitate am proiectat un mobilier de birou nou pentru a putea lucra alternativ atât stând pe picioare cât și șezând, important pentru menținerea sănătății oaselor:
Reproiectarea programului hLACT pentru realizarea următoarelor obiective:
Fluturașii de salariu se trimit pe e-mail angajaților în format pdf.
Noua metoda înlocuiește pe cea veche: de tipărire pe hârtie a fluturașilor și
punerea lor în plic cu fereastră.
Fluturașul conține și alte informații utile, precum situația zilelor de concediu de odihnă.
Soluție elaborată în echipă cu HAMOR Soft.
Recepțiile introduse în programul farmaceutic se importă valoric în hMARFĂ.
Campanie de promovare a programului hIMOB - Gestiunea şi contabilitatea
imobilizărilor, axată pe evidența reevaluărilor (rezerve din reevaluare,
surplusuri, cheltuieli, compensări) - campanie derulată de colaboratoarea
CLINCIU Ioana-Alina.
Implementare upgrade-uri la programele hMARFĂ, hSALAR:
Lucrare hMARFĂ:
Lucrări de implementare facturi grafice multipagină în hMARFĂ.
Asistență pentru organizarea evidenței exportului temporar în hMARFĂ.
Implementare upgrade-uri la programele:
Noul mediu este un pachet de soluţii prin care:
Pe baza datelor introduse în Excel se generează facturi, avize în hMARFĂ.
Lucrare comandată de partenerul INFO-SOLVER Srl pentru un client al său.
Începere colaborare cu d-ra CLINCIU Ioana-Alina cu scopul de a dezvolta activitățile noastre de promovare ale programelor HAMOR Soft.
Implementare hIMOB inclusiv cu componenta rezervelor din reevaluare.
Paşii principali ai implementării:
Primele migrări de programe HAMOR Soft efectuate de firma noastră
pe calculatoare cu sistem de operare Windows 7 și de 64 de biți.
Migrarea se face ușor pe baza documentației elaborate de producător, inclusiv cu soluție
pentru consultarea bazelor de date vechi, din anii '90.
Implementare upgrade-uri la programele hSALAR, hMARFĂ, hBILANŢ:
Implementarea opţiunii de cost mediu ponderat la un client, care
produce cu multe materiale auxiliare de valoare mică, grupabile în câteva categorii majore şi fungibile.
CMP este aplicat doar la gestiunile cu materiale auxiliare, restul gestiunilor au rămas cu FIFO.
Cu un conţinut regrupat, îmbogăţit şi un aspect profesionist.
Asistenţă pentru conversia datelor: s-a trecut de la coduri generice la coduri de bare în evidenţa stocurilor de materii prime. Implementare proceduri de import a loturilor de intrare şi ieşire: datele pregătite de gestionar în Excel se importă de către contabil la recepţii şi bonuri de consum.
Implementarea soluţiei aşa numite "centre" la firmele unui grup. Analiza, elaborarea specificaţiilor şi dezvoltarea au fost făcute de către HAMOR Soft pe baza ideii conduceri grupului.
Soluţia are ca finalitate: instrumente simple şi transparente pentru analize manageriale.(Beneficiarul este cel care decide ce conţinut economic atribuie centrului: loc de cheltuială, activitate, proiect, departament etc.)
Am fost într-o tabără creştină şi la o discuţie am "inventariat" de ce fel de caracter trebuie să dea dovadă un creştin în munca sa (ordinea este aleatorie):
Datele de facturat se completează în Excel, astfel: pe o axă sunt clienţii, pe o altă axă sunt produsele. În acelaşi fişier xls pot fi mai multe foi de lucru cu astfel de tabele. Fiecare tabel corespunde unei rute, agent etc.
Se poate alege dacă se importă datele de pe toate foile de lucru sau doar de pe una.(Soluţie realizată în echipă cu HAMOR Soft.)
Dezvoltare listă bazată pe tip document pentru ca fluturaşul tocmai tipărit să fie gata de pus în plic cu fereastră.
Noul mediu este un pachet de soluţii prin care:
Implementare hSALAR nou - în Fişe de evidenţă salarii s-a preluat istoricul din ultimii 10 ani ai statelor de plată.
Exportul de date se face lunar, cuprinde situaţii din Personal, Concedii de boală, Stat de salarii. Datele se preaiu mai întâi în fişiere intermediare pentru a fi în structura convenită, după care se exportă în format CSV. Soluţia cuprinde şi un dicţionar cu ajutorul căruia termenii (funcţie, loc de muncă etc.) sunt traduşi în engleză.(Soluţie realizată în echipă cu HAMOR Soft.)
Datele de prezenţă sunt finalizate în sistemul Zucchetti, după care exportate şi importate în hSALAR în forma de total ore pe tipuri de prezenţă.
Campanie desfăşurată în mai multe etape:
Principalele obiective:
hMARFĂ - implementare tipuri de documente şi proceduri pentru:
Analiză costuri tipărire facturi (materiale de birotică, timp de lucru) şi asistenţă implementare sistem nou de facturare:
Componenta Studii ţine evidenţa diplomelor, atestatelor, certificatelor de diferite tipuri (şcoli, facultăţi, cursuri, cunoştinţe de limbă străină) inclusiv – dacă e cazul - termenul de valablitate a lor.
Dezvoltarea s-a făcut la cererea unui client cu cca. 400 de angajaţi, încadraţi în funcţii foarte variate şi multe dintre ele cu obligativitatea ca încadratul să aibă certificare validă (neexpirată).
În cursul anului am implementat la mai mulţi clienţi soluţia pregătită de HAMOR Soft pentru evidenţa rezervelor de reevaluare şi calculul surplusului de amortizare în programul hIMOB, necesar respectării legii HG 34/2009.
Prin acest site dorim să prezentăm pe scurt activitatea firmei şi experienţa cumulată în timp; să definim care este rolul nostru în economie prin valorile ce Vă punem la dispoziţie.